Herroepingsrecht en retourbeleid

Is een artikel stuk of voldoet het niet aan je verwachtingen ?

Als je ons binnen een termijn van 2 weken een mailtje stuurt, kan het artikel steeds geruild worden of het aankoopbedrag wordt teruggestort. (Art. 6 t/m 10 van de Algemene Voorwaarden)

De termijn van 2 weken gaat in op het moment dat het pakket bij jou is bezorgd. Stuur indien mogelijk een foto mee als het gaat om een beschadiging zodat we beter kunnen inschatten of het nog zin heeft het artikel terug te nemen. Ook zal een foto helpen om eventueel de fabrikant of vervoerder aan te spreken en zo onze serviceverlening te verbeteren.

Wij bezorgen je per mail gratis een retourlabel en het pakket kan je bij een servicepunt van de vervoerder inleveren. Na de melding van je verzoek om het artikel te retourneren, heb je 2 weken om het pakket te versturen. Na ontvangst van het pakket betalen wij het volledige aankoopbedrag terug.

Samengevat:

- niet tevreden of schade, dan een nieuw exemplaar of geld terug indien gemeld per mail binnen 2 weken,

- retourneren kan binnen 2 weken na je melding met een gratis pakketlabel dat je per mail ontvangt,

- volledige terugbetaling binnen 2 werkdagen na ontvangst van het pakket,

- bij schade graag een foto bij je melding, maar natuurlijk niet verplicht.

Ben je niet tevreden over de behandeling van je klacht ?

Wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk en je kan een probleem dan ook voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info (lees hiervoor ook Art. 17 van de Algemene Voorwaarden).